Enough me! Its you now!

Thursday, January 21, 2016

Assalamualaikum..

Assalamualaikum...

Masa aku tulis entri ni, aku tersenyum sendiri sambil dengar lagu Gerua.  Rasanya kat Malaysia dah melatop-latop panggung dengan demam Dilwale kan.. Ah.. rindunya aku dengan cuaca dan mentari terik di bumi kelahiran aku..

Wait.. wait.. sat, sat.. awat aku refer Malaysia as 'itu'?

Dengan lafaz Bismillah dan aku panjatkan kesyukuran yang tak terhitung banyaknya kepada Maha Pencipta.  Aku sebenarnya dah sampai ke bumi UK dalam 3 bulan.  Fly bila? Masa Hari Raya Haji, aku sambut Raya Haji dalam flight, sebab register on the 25th.  Yes, alhamdulillah, aku sudah secara rasmi bergelar seorang pelajar.  Well, I kinda like it because I feel free and alive, sebab ini apa yang aku usahakan.  Sebab tu lah aku dah lama berhenti menulis sebab nak focus on application and study stuff..  haha

Aku belajar dimana? Biarlah rahsia.
Aku belajar tahap apa? Biarlah rahsia.
Adakah post aku akan pasal UK je sokmo?  Well, not really, aku banyak hutang entri. Perth, Jepun dan India.
Aku travel tak nanti-nanti ni?  Yes, I will, in shaa Allah.. depends..

Pendek kata dan panjang kata, aku nak kawan-kawan doakan aku habis belajar dengan berjaya dan cemerlang.  Itu yang penting.  Doa korang. =)

Nah, aku belanja satu gambar buat tatapan orang yang rindu-rindu aku..  Kalau nak tumpang tidur rumah aku, hanya orang BUJANG (WANITA -muslim or non-muslim) are welcome.  But please PM me, so that you may know where I am located at.

I manage to went to Manchester Stadium


Till then,



21 comments:

  1. senyap2 dah sampai tanah ratu
    all the best!

    ReplyDelete
  2. patutlah lama menyepi, dah sampai uk nun..

    ReplyDelete
  3. Am heading to EU/Scandi this year, wonder if we should meet up somewhere :)

    ReplyDelete
  4. aku nak pegi sana jugak as a traveler and squatting kat umah ko sampai ko menyampah..hahahahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila.. hahahahahah... dtg nak mkn-tidur-jln kaki g kedai-lepak-mkn-tido pun buleh.. no prob...

      Delete
  5. salam ziarah & follow sis..

    seronoknyer banyak berjalan..luas pemandangan,.,. hrp ada rezeki untuk jejak kaki ke bumi orang satu hari nnt.. :)

    ReplyDelete
  6. its my Pleasure to read your blogs post are very exelent thanks to give good informasion
    regards
    Birthday Return Gifts for Kids
    Birthday Return Gifts for Kids delhi

    ReplyDelete
  7. Hallo para pecinta poker online nih aku mau kenalin agen poker online terbaik DNAPOKER
    Hanya Dengan Minimal Deposit Rp 10.000,- kamu Sudah Bisa Menikmati Semua Permainan Dalam 1 user id loh .
    * POKER
    * BANDAR CEME
    * OMAHA
    * SUPER TEN
    * DOMINOQQ
    * CAPSA SUSUN
    * CEME KELILING

    Dapatkan juga bonus-bonus menarik dari kami yaitu :
    - Bonus new member 30%
    - Bonus Deposit Harian 10%
    - Bonus TurnOver mingguan Up To 0.5%
    - Bonus TurnOver Bulanan Up To 0.5%
    - Bonus Refferal Seumur Hidup

    Jadi tunggu apalagi, Ayo bergabung dan Download aplikasinya sekarang juga di hp kamu.

    Link Altenatif kami :
    www.dnapoker.co
    www.dnapkr.net
    www.dnapkr.com

    WA : +85586392773
    Line : dnapoker
    Wechat : dnapoker
    BBM : E33FF559

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Hai Teman ..., kami dari Agen poker terbaik dan agen poker terpercaya ingin mengajak kamu bergabung di DNAPOKER.

    jackpot dan withdraw selalu menantikan kalian guys.Dengan modal yang sangat terjangkau sudah dapat bermain di semua permainan ^_^
    ♠ Ceme
    ♣ Poker
    ♥ Capsa
    ♦ DominoQQ
    ♠ Omaha
    ♣ Super Ten

    Adapun bonus-bonus yang kami berikan untuk para pecinta poker Indonesia
    ♠ Bonus New Member 20% max bonus Rp 300.000,-
    ♣ Bonus setiap Deposit 5% max bonus Rp 100.000,-
    ♥ Bonus Cashback rollingan 0,3%
    ♦ Bonus Refferal 15% ( Seumur Hidup )

    ♠ Minimal Deposit Rp 10.000,-
    ♥ Minimal Withdrawal Rp 30.000,-

    So tunggu apa lagi segera daftar agen poker terbaik dan agen poker terpercaya ---->>> DNAPOKER

    Untuk info lebih lanjut dapat Hubungi Livechat kami Atau :
    WA : +8558692773
    BBM : E33FF559
    Wechat : DNAPOKER

    link alternatif kami :
    www.dnawin.net
    www.dnawin.co

    ReplyDelete
  10. keren mas buat infonya da semoga bermanfaat

    ReplyDelete
  11. makasih gan buat infonya dan salam sukses selalu

    ReplyDelete
  12. bagus sob artikelnya dan menarik

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete