Enough me! Its you now!

Thursday, August 30, 2012

Rover in Tioman - Mukadimah

Assalamualaikum...

Salam Aidilfitri ye kawan-kawan.  Masih ada mood lagi beraya? Mesti bestkan raya kali ni.. baru je cuti sampai Selasa last week, dah cuti lagi esok.  hehheh.. *macam aku sorang je la paling happy*.. Orait, aku letak teaser je dulu sebab kulit dah itam legam *motippppp*... hehehe.. Tak de la, actually, ngah mengumpul maklumat-maklumat untuk ke negara bunga Frangipani next week.. Da la ada jamuan ghayo time Jemahat tu, molopeh nak makan free.. huuuuwwwaaa... *kunun je sedeh*.. hehehe..


Nanti aku hupdate segala cerita pasal Tioman ni okay? InsyaAllah, after cerita Vietnam aku da siapkan, aku akan susulkan entri pasal percutian aku ke Tioman.  ok tak?.. ^_^ *dah, aku nak makan bisekut cicah air kopi sambil baca benang Frangipani...

K, till then,






No comments:

Post a Comment