Enough me! Its you now!

Friday, February 20, 2015

Telalu lama... nah, India!

Assalamualaikum...

Aku rasa terlalu lama aku tinggalkan blog aku ni.  Berhabuk! Penat aku cuba mengangkat bulu ayam tuk hapuskan habuk-habuk ini, namun ianya hangat-hangat tahi ayam.  Ok, straight to the point, last year aku tak ada travel mana pun, banyak spend time dengan family, 2 kali family trip.  Jepun je.  Tu je la last year.  Patut ke Bangkok and Chiang mai semua, tapi atas dasar keselamatan (masa tu darurat kat Bangkok), trip itu cancel.  Jimat cuti.  Hahaha..

Ok, this year, pembukaannya.. aku ke Saigon.. bawa rakan-rakan subahat untuk bershopping raya.  Awal gila shopping raya.  Haha.  Kendiannya, bulan 2, selama 16 hari mengembara di bumi Kari.  Ceritanya akan menyusul selepas aku sudahkan travel log yang tertangguh, yakni, Perth dan Jepun.  Yeay!! Ntah bila-bila la dapat update entry tersebut.  If nak tahu pasal India ni, jangan malu-malu.. akan aku assist korang sebaik mungkin.  Mana tau, dapat repeat.  haha.  India best hokay! Maybe sebab travel partner kali ni memang best.. aku blanja gambar kat Kashmir ea...

p/s: - azam tahun ni (2015), macam biasa 3k (kaya, kurus dan kahwin).  Akan ke situ.. cuma yang last K tu.. aku masih mengharapkan doa rakan-rakan semua.  :)



Till then,


10 comments:

  1. Wow x sabar nak tunggu travel log kari.

    ReplyDelete
  2. tq tq tq... hehehe... hope mood ada la nak menaip... :)

    ReplyDelete
  3. nak tau gak trip kari...
    n macam dah terbau nasi beriyani dgn kari kambing. wink winkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah... nc beriani... kari kamben boleh beli j kak...hehehe

      Delete
  4. Pergggggh awal gile shopping raya. Hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe .. sebab tiket murah, brg sume murah...

      Delete
  5. ni blog ke2 org update trip ke negara kari (mula2 aku pikir.. negara KARI kat mana? tak pernah dgr)... tp akhirnya aku tertipah ahahahah.

    hupdate weii hupdate.. aku teringin nak gi yindia lagik nih!
    Kasi aku semangat sket!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahahh... sila pegi... aku nak g Kalkota pasni... nek smpy Delhi... best best best...

      Delete
  6. Salam kenal,

    Saya tgh plan nak travel ke India cuti sekolah bulan November nanti....appreciate if you boleh bantu advice saya samada lebih baik saya plan sendiri trip ni atau by travel agent.... yg mana lebih menarik dan jimat ?...
    thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo nk jimat n santai, elok sendiri... but if dgn family, elok dgn agent sbb senang cari kedai bersih dan halal. Kedia muslim mmg bersepah, tp kami mkn mknn sendiri dan hanya makan kat kedai-kedai yang kami yakin bersih je..

      Delete